פורסם על ידי: עו"ד ד"ר אורי גינזבורג (MD) | ינואר 6, 2008

2008 – התחלה חדשה/ישנה

שלום

זמן טוב לחדש את הכתיבה בבלוג.

זמן טוב כי אני מאמין שעולם ה-רפואה 2.0 הפך להיות מספיק בשל על מנת לעמוד בזכות עצמו.

היו לי לפתע הוכחות מהשטח . קיבלתי תגובות שהלכו והתרבו לגבי פוסטים שכתבתי לפני מספר חודשים.

עולם ה-רפואה 2.0 הלך והתעצם. הלך והתחזק בעולם ועל כן החלטתי לחזור ולהיות לכם ובשבילכם ה"שער" לעולם זה המכיל תחומים כה רבים ומעניינים.

אני אישית בחודשים האחרונים בהם לא כתבתי כאן, הייתי פעיל מאוד בתחום הנסקר.

הבלוג שלי בעברית הלך והתפתח. כתבתי פוסטים רבים בנושאים מגוונים וקהל הקוראים הלך וגדל. כן, יש גם קוראים לא מעטים מישראל.

ביחד עם גיא חבר לדרך ולחיים, יזמנו והקמנו את

Medical 2.0.com

בשלב הנוכחי זהו  Directory  לעולם ה- Health 2.0 .

בעתיד הלא רחוק מקווים להמשיך ולשדרג אותו במאפיינים שונים ומגוונים.

אף כיום הוא מרכז תוכן משמעותי בעולם ה-רפואה 2.0

ויש עוד רעיונות בדרך .

הספקנו גם להחשף לחברה ישראלית ראשונה בתחום זה. IMEDIX עליה נכתוב בקרוב.

 

מקווה ומצפה לתגובות רבות ולשיתוף פעולה ערני ומלא מצד כל מי שמעוניין ומתעניין בנושא.

התחום אינו מיועד רק לאנשי מקצוע בתחום אלא קשור ונוגע לכל אחד ואחד- לכולנו באשר אנו צרכנים, פציינטים, אנשי ובני משפחה , הורים ועוד ועוד…

 


תגובות

  1. אורי ברכות על המשכיות הבלוג!
    אתה חושב שאיימדיקס רלוונטית לישראלים ?
    נראה לי שישראלים יתקשו לחלוק באנגלית את המיחושים והסמפטומים…

  2. שלום נאוה
    תודה על הברכות

    ישראלים כמו שאר האנשים עדיין מתקשים ליצור רשת חברתית סביב הבעיות הרפואיות שלהם .

    יש לכך מספר סיבות לרבות הרצון לשמור על אנונימיות בנושאים מאוד אישיים.

    לגבי השפה, אכן זו תמיד מכשלה.
    מצד שני , חשבי עד כמה במדינה קטנה כמו ישראל אנשים יהיו מוכנים לחשוף פרטים רפואיים. יותר נוח להם לעשות זאת במסגרת בינלאומית רחבה יותר.


כתיבת תגובה

קטגוריות